Enchantée. Wat leuk dat je aan de slag gaat met jouw eigen stijl en wat een eer dat ik je daarbij mag gaan helpen.
Na 20 jaar fulltime wonen en werken pendel ik nu tussen Amsterdam en de Franse hoofdstad.
In Parijs heb ik na mijn studie International Business en een opleiding aan de Parijse filmschool La Femis jarenlang mijn eigen PR & events bureau gerund. Ik werkte voor de wereld van mode, media, cultuur en politiek.
Beeld, esthetiek en stijl staan sinds jaar en dag centraal bij alles wat ik doe.
Intussen werk ik al journalist, docent en imago expert voor bedrijven en particulieren.
Het woord vrijheid is belangrijk voor mij. Van opvoeding, carrière, vriendschappen tot de kledingkast. Met als groot voorbeeld de Parisiennnes.
Ik schreef er een boek over: Leef als een Parisienne, ook als je hartstikke Nederlands bent.
waarom deze e-course
Deze e-course is mijn antwoord op elk moment van twijfel dat je kan hebben als je voor je kledingkast staat.
Op elke miskoop die je nooit gaat dragen. Op elke euro teveel die je teveel uitgeeft. Op elk uur doelloos winkelen in plaats van een boek lezen.
En last but not least op de desastreuse impact van fashion op het milieu en onze samenleving.
Ik maakte deze e-course daarbij vanuit de overtuiging dat iedereen recht heeft op zijn of haar ideale garderobe.
Een garderobe die je dagelijkse leven makkelijker en jezelf sterker maakt. Precies wat ik in Parijs zo vaak zie gebeuren.